Artikeln publicerades 29 september 2021

Vi söker driftsansvarig för el och säkerhet

Då vår nuvarande driftsansvarige för el och säkerhet går i pension söker vi en ny initiativtagande medarbetare som med sin erfarenhet och kunskap både kan förvalta och utveckla tjänsten.

Du kommer att arbeta i en liten organisation med korta och snabba beslutsvägar. Som driftsansvarig för el och säkerhet företräder du ABRI både som fastighetsägare och hyresvärd.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

• Ansvara för el och säkerhet, hissar, portar, systematiska brandskyddsarbetet, el-revisioner, datanät, fiber och därtill hörande myndighetskrav
  • Ansvara för uppföljning av elförbrukning
  • Ansvara för drift och skötsel av bolagets markanläggningar
  • Ansvara för genomförande av reparations- och underhållsarbeten
  • Ansvara för och samordna projekt avseende el, brand och säkerhet
  • Medverka vid framtagandet av underlag för budget, underhållsplan och investeringar
  • Beredskap

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser det meriterande om du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot el och/eller fastighetsdrift. Du har några års erfarenhet från el- eller fastighetsbranschen, har du dessutom jobbat som elinstallatör och med systematiskt brandskyddsarbete är det ett plus.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

Här kan du läsa mer om den lediga tjänsten och skicka in din ansökan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.