NKI, nöjd kund index
%20Ronnebyhus_flagga.png)
Under 2026 inför vi ett nytt sätt att skicka ut våra hyresgästenkäter. Undersökningarna görs fortsatt i samarbete med Aktivbo, men vi kommer från och med nu att skickas ut enkäten digitalt och löpande under hela året.
Det innebär att du som hyresgäst får möjlighet att svara på undersökningen en gång per år.
Eftersom utskicken sprids över året kommer inte alla att få enkäten samtidigt. Det är alltså helt i sin ordning om din granne får en enkät vid ett annat tillfälle än du – det är en del av vårt nya arbetssätt.
Oavsett när enkäten skickas ut är det viktigt att understryka att alla svar behandlas med samma betydelse och vikt. Dina synpunkter är viktiga för oss och hjälper oss att utveckla våra bostäder och våra tjänster.
