2024 resultat undersökning
Vartannat år görs en kundundersökning och resultatet är ett viktigt verktyg i Ronnebyhus arbete med att ge dig ett ännu bättre boende.
Vi fick in många svar och svarsfrekvens landade på 70,4%.
Stort tack till alla som tog sig tiden att delta i vår undersökning och gav oss värdefulla synpunkter!
Undersökningen innehöll två delar, Service där man mäter om kunden tas på allvar, trygghet, rent och snyggt och om man får hjälp när det behövs.
Slutresultat för Ronnebyhus service landade på hela 84% vilket är 2,1 % högre än branschvärdet ett mycket roligt resultat (medel för Sverige är 81,9%).
I den andra delen så mäts Produkten det vill säga lägenheten, allmänna utrymmen och utemiljön, här blev slutresultatet 80,4% (medel för Sverige är 78,7%).
Tack till alla som tagit sig tid att besvara denna hyresgästenkät.
Vi planerar nu aktiviteter och åtgärder för att kunna bli en ännu bättre hyresvärd för dig!

