Artikeln publicerades 23 januari 2020

Kundnöjdhetsmätning på gång

Hjälp oss att bli bättre - Kundnöjdhetsmätning på gång

Nöjda kunder och god service är viktiga för oss och vi vill få en bild av hur du uppfattar avfallshanteringen i din kommun och hur du vill att avfallshanteringen ska förbättras. Vi genomför en kundundersökning och bli därför inte förvånad om du är en av våra slumpmässigt utvalda kunder som fått en enkät i brevlådan. Din åsikt är viktig för oss och därför vill vi redan nu tacka för att du ägnar några minuter åt att besvara enkäten.

För att genomföra enkätundersökningen har vi tagit hjälp av företaget utredarna AB. Det är också de som besvarar eventuella frågor angående undersökningen. Kontaktuppgifter framgår i enkätens följebrev.

Ronneby Miljöteknik RentNöje 2020

Klicka på länken nedan och använd behörighetskoden som finns tryckt på din inbjudan.

Klicka här för att starta enkätenlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Stort tack på förhand!

För att genomföra enkätundersökningen har vi tagit hjälp av företaget utredarna AB. Har du några frågor eller funderingar angående undersökningen är du välkommen att kontakta projektledare Karin Franzén

  • Enkäten går att svara på med dator, läsplatta eller smartphone. Du behöver en modern webläsare.
  • Hur man svarar styr vilka frågor som blir synliga längre fram. Besvara därför frågorna i den följd de står i.
  • Det finns inget rätt eller fel svar, svara bara som du tycker så blir det rätt
  • När du har svarat på alla frågor, registrerar du dina svar genom att klicka på knappen ”Skicka”
  • Om du måste avbryta medan du svarar, tex pga tekniska problem, så kan du klicka på länken igen så kan du fortsätta att svara på frågorna

——

Tack på förhand!