Artikeln publicerades 12 mars 2015

ABRI-pris för Årets Tjänst

ABRI var delaktiga i juryarbetet under årets UF mässa för unga företagare. Bolaget har sedan i år ett eget pris – Årets Tjänst, som delades ut till Photo by Minna UF.

Den regionala UF-mässan bjöd på en fantastisk dag med inspirerande och duktiga unga företagare!

Ung Företagsamhet firar 30-år som utbildare i företagande. Över en kvarts miljon ungdomar har testat utbildningen under denna period och UF konstaterar att fler företag startas och överlever längre.

ABRI var delaktiga i juryarbetet under årets mässa och deltog i prisutdelningen. Bolaget har sedan i år ett eget pris – Årets Tjänst, som ABRI:s marknadsansvariga Paula van Riessen delade ut till Photo by Minna UF med motiveringen: ”Genom ett passionerat intresse med personlig vinkel har företaget redan byggt upp en stor kundkrets runt tjänsten som ger ett minne för livet”.

Den överlyckliga pristagaren Minna Kujanpää kommer att få åka till Stockholm för att tävla i riksfinalen. Vi önskar henne och alla andra UF företagare all lycka till!

Minna Kujanpää
Lunchbrickans UF Ronneby