Du är här: Invånare/Ronnebyhus/Personal/Ekonomi/marknad/administration

Ekonomi/marknad/administration

 
Gun-Marie, Marie, Annette, Pernilla, Anna, Petra, Johanna och Ylva

När du kommer till Ronnebyhus är det Ylva du möter i receptionen. Det är även hon som hjälper dig om du behöver extra nyckel. Vill du hyra en lägenhet slussas du vidare till uthyrningen där Anna och Johanna tar emot dig och gör sitt bästa för att du ska hitta ett boende.
När det gäller marknadsföring, kommunikation, hemsida och publikationer är det informatören Pernilla som jobbar med de bitarna.
Marie jobbar som sekreterare/koordinator. Arbetsuppgifterna består bl.a. av att vara sekreterare i bolagsstyrelsen och samverkansgruppen, diarieföring, upphandling- och avtalsadministration, projektledning.

Det är tre medarbetare på ekonomiavdelningen som sköter bland annat hyresavisering, alla in- och utbetalningar och försenade hyresinbetalningar. Framtagande av budget och bokslut ingår också i arbetsuppgifterna.
Vänd dig till ekonomiavdelningen om du vill beställa autogiro, undrar något om din hyra eller dina inbetalningar.

Tillsammans försöker vi hjälpa dig så att du får ett boende du trivs med.